Zasłony – jak wybrać właściwe by idealnie komponowały się z firanami

 W czasie gdy wiernie towarzyszyliście mi i razem ze mną przebrnęliście przez zakup firan, zapraszam w następną drogę i podróż do świata najróżniejszych kolorów oraz tkanin w poszukiwaniu zasłon. I tym razem szłam całkowicie otwarta na różnego rodzaju wskazówki , jak również sugestie.


Nie miałam jakichkolwiek pomysłów, może jeżeli chodzi o barwę to postanowiłam wybierać spośród tych cieplejszych. Jak już z całą pewnością zauważyliście jest zwolenniczką barw ciepłych, bardziej domowych. Jako, iż szukałam zasłon do firan długich do samej podłogi, wiedziałam również, iż szukam zasłon długich także sięgających do podłogi. Ponadto jako, iż firany wykonane z woalu są miękkie i cieniutkie, mogłam bez problemu wybierać spośród zasłon, wyglądających na ciężkie. nadzwyczaj przypadły mi do gustu zasłony wykonane z tafty Hator. Nie są one zwiewne, jakkolwiek po nadaniu im konkretnego kształtu, upięciu z wykorzystaniem specjalnych klamerek trzymają nadany im kształt. Mówiąc szczerze po zobaczeniu tejże tkaniny w kolorze miłego dla oka brązu, zobaczyłam niesamowicie sporo innych, jakkolwiek wcale się na nich nie skupiałam, chyba od samego początku, znaczy się od momentu kiedy ujrzałam zasłony z tafty Hator, wiedziałam, iż to właśnie będzie mój, a przede wszystkim najlepszy zakup. Nie mogłam jakkolwiek się tak natychmiastowo zdecydować, mając w głowie znane przysłowie co nagle to po diable. Przeszłam w spokoju resztę tego kolorowego sklepu i z czystym sumieniem mogłam ogłosić sama przed sobą, iż nic lepszego nie odnalazłam.


Tak więc swoje przeżycia z kupnem zasłon i firan mam już za sobą, jest prze szczęśliwą właścicielką cudownego kompletu z którego jestem naprawdę niesamowicie usatysfakcjonowana. Jak widać zakup tych akcesoriów dekoracyjnych nie jest wcale taką łatwą sprawą, cóż przynajmniej dla mnie nie było. Jakkolwiek muszę przyznać, iż niesamowicie przyjemnie spędziłam ten czas. Teraz sadzę, iż w czasie gdy będą chciała coś przemienić w wystroju firanek to ograniczę się tylko do przemiany splotów z pomocą pięknych klamerek, których jest także na rynku niesamowicie spora ilość. Duże, małe, kolorowe lub nie- jakie tylko chcemy.

Komentarze

Popularne posty