O rodzajach firan, ich plusach oraz minusach ciąg dalszy

 O typach firan, ich zaletach i wadach ciąg dalszy Jak już wyżej napisałam zakup firanek do mego pokoju mnie trochę przytłoczył. Ich ogrom sprawił, iż wszelkie pomysły , jak również postanowienia odeszły w niepamięć.

W poprzednim artykule, zakończyłam historię moich zakupów na firankach z woali. Następnym etapem przeprawy przez sklep były firany z organtyny. Co przemawia za wyborem takowej tkaniny? Niesłychanie dużo, uwierzcie mi. Przede wszystkim fakt, iż też jest cienka, może posiadać wyszywane najprzeróżniejsze wzory, w zależności od naszych upodobań, można sobie wybrać całą czystą lub z różnymi aplikacjami na niej umieszczonymi.

Po drugie tkanina ta niesamowicie skutecznie odbija światła, a to sprawia, iż nasze pomieszczenie wygląda jakby lepiej oświetlony. Wskazówka zatem na przyszłość, podczas gdy posiadacie pokój w ciemniejszym miejscu, gdzie promyki słońca zaglądają rzadko, albo na swej drodze spotykają przeszkody w postaci drzewa bądź coś w tym rodzaju, z cała pewnością tego rodzaju materiał pomoże wam polepszyć oświetlenie pokoju. Wracając jednak do opisu organtyny, minusem takowego materiału może być fakt, iż przez wzgląd na jej podobieństwo do materiału którym jest szyfon, często może być problem z prasowaniem , a także czyszczeniem takowego materiału- to już do części praktycznej. Chociaż wszystko też zależy od materiału im droższy tym jakość jest lepsza, a im mniej kosztuje… każdy już może sobie indywidualnie to dopowiedzieć. Wiadomo, iż wygląd jest niesamowicie ważny, jednak nie ma sensu kupować produktów, które są nie praktyczne- lata doświadczeń mnie tego nauczyły, iż nie warto.


Tak zatem drogą eliminacji , jak również kalkulowania w myślach plusów i minusów każdego rodzaju tkaniny, doszłam do stwierdzenia, iż… najlepszym wyborem będzie woal. Jest on czymś nietypowym. To znaczy nie aż tak, ale nie jest tak popularna , jak również tradycyjna jak tkaniny żakardowe. Kolejnym atutem przemawiającym za woalem jest fakt, iż nadaje lekkości , jak również świeżości pomieszczeniom. I mimo, iż jest niesamowicie przytulna wprowadza do pokoju nutkę modernizmu może nawet szyku. Obecnie firana ta wisi i przedstawia się perfekcyjnie na mym oknie. Jestem w takim wypadku niesamowicie zadowolona z wyboru jakiego ostatecznie dokonałam.

Komentarze

Popularne posty